Warning: include(/home/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php): failed to open stream: No such file or directory in /home02/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 65

Warning: include(/home/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php): failed to open stream: No such file or directory in /home02/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 65

Warning: include(): Failed opening '/home/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php70/root/usr/share/pear') in /home02/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 65

Warning: include_once(/home/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php): failed to open stream: No such file or directory in /home02/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 82

Warning: include_once(): Failed opening '/home/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php70/root/usr/share/pear') in /home02/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 82
Ce a invatat BrainHost de la Mobile Marketing Conference ! « BrainHost Blog

Ce a invatat BrainHost de la Mobile Marketing Conference !

Ce am invatat eu ca om al unei companii? Foarte multe lucruri utile despre mediul mobil  si despre cum poti folosi mediul mobil pentru a-ti promova serviciile si produsele.

E drept, nu poti prinde chiar tot la o conferinta asa mare unde fiecare speaker prezent are ceva intereant de spus, insa ideile principale pe care le-am prins vi le spun mai jos:

1/3 din utilizatorii de mobil au fost expuși la bannere mobile, 44% dintre cei care le-au vazut au spus că nu sunt deranjante – ceea ce inseamna ca putem folosi si mediul mobil pentru a ne face reclama la produsele de hosting (cel mai probabil alte companii din acelasi domeniu de activitate folosesc de mult aceasta metoda, insa nu ne descurajam si vom testa si noi aceasta posibilitate);

Maia Novolan de la Syscom Digital ne-a aratat de ce nu trebuie sa ignoram marketing-ul mobil si ca, conform unui studiu realizat de InsightExpress, reclamele mobile au o rata de conversie de 5 ori mai mare decat cele online.

Desi la noi in Romania 30% din utilizatorii de smartphone-uri au vazut reclamele pe mobil, doar 1% au cumparat prin intermediul lor diverse produse/servicii. Polonia este mult mai avansata fata de noi din acest punct de vedere unde 76% au vazut reclame si 55% au cumparat.

Am invatat ce determina succesul unei campanii de mobile si anume: resursele, conceptul, timing-ul si implementarea. Este logic ca neavand resurse nu poti crea o campanie, fara a avea un concept bun campania nu va fi de succes.

Horatiu Dimulescu – Head of Mobile Advertising, Vodafone Romania ne-a spus ca rata de penetrare a telefoanelor este de 135% la noi in Romania si ca vanzarile telefoanelor de tip smartphone este in crestere.

Am aflat si ca urmeaza sa lanseze un serviciu pentru companii ce va oferi posibilitatea de a-ti face publicitate in functie de locatia unde se afla un client Vodafone. Am mai aflat si ca 90% din clientii Vodafone doresc sa primeasca mesaje publicitare (location based), insa nu mai multe de 3 pe zi. Doar nu o sa se apuce companiile sa faca spam si prin sms, cred ca e deajuns ca o fac prin online.

In mare asta am retinut si cel mai probabil vom folosi si noi in viitoarele campanii.

Articol scris de: Mihalcea Nicolae

Multumesc lui Titus Capilnean pentru live blogging-ul de calitate, fara de care nu as fi putut sa reproduc aceste informatii si pentru poza din articol.

  1. 1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*