Warning: include(/home/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php): failed to open stream: No such file or directory in /home02/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 65

Warning: include(/home/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php): failed to open stream: No such file or directory in /home02/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 65

Warning: include(): Failed opening '/home/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache-base.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php70/root/usr/share/pear') in /home02/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 65

Warning: include_once(/home/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php): failed to open stream: No such file or directory in /home02/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 82

Warning: include_once(): Failed opening '/home/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/ossdl-cdn.php' for inclusion (include_path='.:/opt/cpanel/ea-php70/root/usr/share/pear') in /home02/bhost1/public_html/blog/wp-content/plugins/wp-super-cache/wp-cache.php on line 82
Social Media Summer Camp prin ochii unei companii ! [Day two] « BrainHost Blog

Social Media Summer Camp prin ochii unei companii ! [Day two]

Dupa o noapte de odihna am revenit in sala de clasa (conferinte) de la Social Media Summer Camp.

Prima lectie predata este cu privire la ambasadori de brand, iar Marius Ursache (co-fondator & Chief Creative Officer Grapefruit) ne explica despre ce inseamna acest lucru si care sunt beneficiile unui brand de a avea ambasadori.

Ambasadorii adevarati ai unui brand se implica dincolo de limitele online-ului. Actiunile lor de sustinere a brand-ului nu se rezuma la like-uri pe facebook, tweet-uri sau articole pe blog.

Marius ne-a prezentat o platforma foarte interesanta (Bravatar.me – Brand Avatar) pentru cei care reprezinta brand-uri, dar si pentru cei care colaboreaza cu ele. Se doreste a fi o platforma unde sa se poarte discutii mult mai subiective decat cele care se poarta in momentul de fata pe alte retele de socializare.

 Acum avem de invatat despre brandul personal de la Adrian Hadean, Radu Bazavan si Alexandru Negrea

Desi toate aceste prezentari sunt adresate mai mult bloggerilor prezenti, sunt cateva elemente care merg aplicate si la brand-ul unei companii. Conteaza foarte mult cat de bine comunici diverse informatii despre serviciile/produsele pe care le oferi. Daca nu se comunica destul de bine cu ce se ocupa brand-ul tau, oamenii nu vor face niciodata asociere intre brand-ul tau si serviciile respective.

Un exemplu foarte bun pentru compania noastra OpticNet, este faptul ca ne-am trezit cateodata cu oameni care sunau si intrebau daca ne ocupam cumva cu optica medicala (ochelari, examinari, etc.), lucru care nu are nici o legatura cu domeniul de activitate in care activam (IT&C, Internet Provider, Hosting Provider, Application Development).

Sesiunea 2: Din spatele monitoarelor, direct pe scena. Vorbitul in public.

Domnul Dorin Bordea, senior consultant in cadrul Result Development a incercat sa ne explice cat de mult conteaza perceptia. Intotdeauna perceptiile noastre castiga in detrimetrul perceptiilor altora despre noi.

Acest lucru se aplica si la o companie/brand, desi ar trebui in acest caz sa fie invers si anume sa conteze mai mult perceptiile altora despre brand/companie decat propria perceptie. Daca stam sa analizam, este intr-un fel logic, pentru ca atata timp cat un prospect are o perceptie buna asupra ta ca si companie/brand, exista o sansa mai mare ca el sa devina client, decat daca are o perceptie ce nu ii ofera incredere in serviciile pe care le ofera compania/brandul respectiv.

A urmat o prezentare despre cum invingi teama de a vorbi in public si un exercitiu pe aceasta tema, iar eu am multe lectii de invatat in legatura cu acest lucru. Prima prezentare a brandului BrainHost avea loc in 2010 in cadrul evenimentului #PHWebMeet, un eveniment care se vroia a fi o rampa de lansare pentru blogosfera Prahoveana. Recunosc ca prezentarea in powerpoint era facuta de cineva cu mai multa experienta ca mine, si anume Directorul General Vasile Musca, insa eu am avut obligatia de a face prezentarea in fata invitatilor. Am avut emotii enorme si asta s-a vazut foarte clar, dar consider ca fiind prima oara cand faceam asa ceva si avand in vedere numarul mare de oameni prezenti, m-am descurcat destul de bine.

A urmat Social media pentru companii, iar ca speakeri au fost Mugur Patrascu (iLeo) si Ioana Bondrila (Staropramen)

Multumita lui Vali Petcu va pot arata ce a spus Mugur Patrascu in legatura cu subiectul Triunghiul Agenții – Bloggeri – Companii

Ioana ne-a aratat ce campanii au facut in online de cand brandul Staropramen a ajuns in Romania, si ce campanie este in derulare in momentul de fata. In momentul de fata este vorba de Caravana Staropramen care inseamna: 2 masini, echipate cu dozatoare si bere indeajuns, circula in mai multe judete prin tara, iar fiecare blogosfera locala are rolul de a ura bun venit in judetul sau caravanei. Inca nu s-a putut da statistici cu privire la aceasta campanie, care este una de imagine (ca de altfel toate campaniile care se realizeaza cu ajutorul Social Media), dar s-a spus ca pana in momentul de fata este foarte bine.

Cam acesta este rezumatul pentru a-2-a zi de Social Media Summer Camp, si urmeaza un articol separat pentru a-3-a zi.

  1. 2 Comments

    • Marius says:

      Salutare :)

      Am si eu o intrebare . Social Media Summer camp-ul se organizeaza cumva in fiecare an ?

    • BrainHost says:

      Anul trecut au fost doua editii, una in vara la care am participat si una in iarna.
      Anul acesta a avut loc cea din vara si urmeaza sa aibe loc si editia de iarna.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*